خط مشی سیستم مدیریت کیفیت

شرکت نوسازی و عمران اکباتان در مسير عمران و آبادانی هرچه بیشتر کشور از سال 1373 فعاليت خود را در زمينه طراحی، نظارت، اجرا و سرمایه گذاری در بخـش عمرانی ساختــــمانی از جمله انبوه سازی مسکن آغاز نموده و با رویکرد دستیابی به توسعه پایدار، ضمن به روز رسانی روش های کاری و استفاده از فناوریهای کارآمد، با به کارگیری اصول مدیریت کیفیت گامی بلند در جهت افزایش بهره وری و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رضایت مندی مشتریان خود برداشته است. بدین منظور و در راستای نظام­مند نمودن فرآیندها، سیستم مدیریت کیفیت تحت استاندارد بین المللی  ISO9001:2015 را سرلوحه راهبري سازمان قرار داده و با تاکید بر شعار خواستن توانستن است، متعهد به تحقق اهداف زیر مي باشد:
​​​​​​​
* ارتقاء سطح دانش، توانمندي و مشاركت كاركنان به‌عنوان كارآمدترين سرمايه شركت
* توسعه کسب و کار و افزایش سهم شرکت از بازار هدف
* جلب اعتماد و رضايت مشتريان از طريق درك و پاسخگوئي به نيازهای آنان
* بهبود مستمر در افزایش بهره وری و ارتقاء سطح کیفی خدمات
* تعهد به رعایت قوانین؛ مقررات و الزامات داخلی و بین المللی پذیرفته شده
* مدیریت مطلوب منابع و استفاده از تامین کنندگان بیرونی با صلاحیت، جهت افزایش بهره وری
 
جهت نیل به اهداف فوق، ‌اين مجموعه طالب همت و مشارکت صادقانه کلیه همکاران بوده و اعتقاد بر این است که با کوشش جمعی ايشان مفاهيم فوق محقق خواهد شد. لذا از تمامی همکاران انتظار دارد با همدلی، همکاری و همفکریِ صمیمانه، شرکت نوسازی و عمران اکباتان را در انجام این امر خطیر یاری نمایند.