Clicky

​​​​​​​​

نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه مدیر عامل محترم هلدینگ شرکت ایجاد محیط و هیات همراه ضمن حضور در جلسه هیات مدیره شرکت نوسازی و عمران اکباتان و بازدید از قسمتها و واحدهای مختلف شرکت از نزدیک در جریان فعالیتها و برنامه های در دست اجرا و آینده این شرکت قرار گرفتند.
حجت الاسلام روحانی نژاد با تاکید بر حفظ سرمایه اجتماعی شرکت، چابک سازی، سرعت در انتقال اسناد و معرفی بیشتر شرکت به جامعه هدف را مورد تاکید قرار دادند.
ایشان همچنین در بازدید از پروژه های در دست اجرای شرکت توجه به کیفیت در اجرای پروژه ها و دقت در برنامه زمانبندی ساخت را خواستار شدند.
در این بازدید آقای مهندس عظیمی مدیر عامل محترم هلدینگ شرکت ایجاد محیط در گزارشی ورود به بافت های ناکارآمد شهری، شرکت توسعه گر برای ساخت شهرک ها، تامین مالی پروژه ها از سرمایه پذیری به سرمایه گذاری و ورود به احداث شهرک های گردشگری را از ویژگیهای بارز شرکت نوسازی و عمران اکباتان اعلام نمودند.
در این بازدید آقای دکتر اکبر نیکزاد مدیر عامل محترم شرکت نوسازی و عمران اکباتان، گزارش مشروحی از فعالیتها ی گذشته و حال شرکت و همچنین برنامه های در دست مطالعه ارائه نمودند.

بازدید نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا روحانی نژاد از شرکت نوسازی و عمران اکباتان و پروژه های در دست اجرا