Clicky
آیین آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن – پروژه محله الگو ( باغ بهشت اکباتان )

در روز چهارشنبه 1403/03/10 آیین آغاز عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن – پروژه محله الگو ( باغ بهشت اکباتان ) با حضور مدیر عامل محترم هلدینگ ایجاد محیط و اعضای هییت مدیره شرکت نوسازی و عمران اکباتان و شهردار محترم منطقه 19 شهرداری تهران، با حضور همزمان به صورت مجازی آقای مخبر، مدیر محترم قوه مجریه، وزیر محترم راه و شهر سازی، شهردار محترم تهران، رئیس محترم شورای اسلامی شهر تهران و همچنین جمعی از مسئولان کشوری و شهری به صورت همزمان در پروژه های مختلف برگزار شد.
آقای مخبر با پرداختن به موضوع اشتغال‌زایی با توسعه ساخت ‌و ساز اظهار داشت: ایجاد اشتغال در بحث مسکن با هیچ بخشی قابل مقایسه نیست. صنعت ساختمان برای قشر عظیمی از تحصیل کرده تا کارگر ساده ایجاد اشتغال می‌کند. همچنین تهران یک شهر الگو است و افزایش و کاهش قیمت مسکن بر روی دیگر شهرها اثر می‌گذارد.
شهردار تهران نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت ساخت مسکن در تهران گفت: با توجه به شرایط تهران و وجود ۹۳۰هزار پلاک و میزان خانوار، با یک‌ میلیون کمبود واحد مسکونی رو به ‌رو هستیم. از اقدامات شاخص دولت انقلابی، حرکت در مسیر ساخت چهار میلیون واحد مسکونی است که با توجه به قدرالسهم ۱۸درصدی تهران در جمعیت کشور، نقش تهران برای تحقق این وعده قابل توجه است.
مدیر عامل محترم هلدینگ ایجاد محیط، آقای دکتر حبیبی نیز در سخنانی ضمن تشکر از مدیران و مسئولین شرکت نوسازی و عمران اکباتان در ساخت و مشارکت در طرح های ملی برای ساخت مسکن انبوه و با کیفیت برای اقشار مختلف جامعه ، ابراز امیدواری نمودند پروژه محله الگو که از اهمیت بالای برای ساکنین منطقه 19 برخوردار می باشد، در زمان مقرر تکمیل و تحویل متقاضیان گردد.